• Maggi

BT Träff Göteborg

Hejsan!
    Kan verkligen inte vänta tills nästa Bt-träff, utan har ordnat än träff innan.

Var: Vanilj
    När: 6/10
    Tid: 16.30

Hoppas ni alla kan, ogifta som gifta. Än så länge är vi två pratsugna människor!

Kramar Maggi

• Svar på tråden BT Träff Göteborg
  • Snuttan aug -04

Jossan!
    Jag hoppas det ligger på Kyrkogatan för det är dit jag är på väg!
    Vi ses snart!

• norskan

hejsan...
    jag är rett ny på den här siten,men jag är nufiken på dom här BT träffen.Jag bor i Gbg och skulle tycka att det var jättekul å hänga med på ett treff och få lite tips och inspirasjon..
    Hinner tyvärr inte i dag,men kanskje den 20.Reser mycket i mitt jobb,men om jag är i GBg då,kommer jag gjerna..Om det är ok?
    Har ni nåt fast ställe ni brukar treffas?

Kramis norskan

• ijkå

Jag har bara varit på en träff och då var det på Fröken Olssons. De 20´e har vi sagt där också.

• Snuttan aug -04

Hej!

Jag tog en fika på Cafe Vanilj i dag men hittade inga andra brudar. Fick fika ensam med min bröllopstidning...
    Ser fram emot en träff den tjugonde då det kanske kommer några andra!

• _MissJossan_

Snuttan: Jag kunde tyvärr inte komma loss från studierna, har alldeles för mycket denna veckan :/ Dock var jag ju redan lite osäker på om jag skulle hinna eller ej, men jag tycker det är konstigt att inte ens initiativtagarna dök upp...

• JoPe

Hej!

Vad snopet att du blev ensam på brudträffen. Kanske var något akut som kom emellan. Hoppas att vi blir fler den 20:e. Tur att jag inte ens lovade att jag skulle försöka komma för jag sitter ännu kvar på jobbet men nu skall jag ta bussen hem till min underbara man som väntar med middagen.

• KUS

Nej vad trist. Jag hoppas att du kommer den 20:e! Då blir vi många ser det ut som!

• Snuttan aug -04

Fick i alla fall en STOR kanelbulle Har nog aldrig sett något liknande.
    Vi ses på nästa träff, jag tänker försöka igen och det verkar ju som vi kan bli många!

• Jullisen

Hejsan "Snuttan"!!

Var var du? Vi satt "nere" i den stora salen förbi disken men vi såg ingen som viftade med bröllopstidningar. Det var synd att vi missade varandra!

• Snuttan aug -04

Jullisen
    Satt vid första bordet närmast dörren med min tidning och min smaskiga bulle. Kom vid halv och la tidningen på bordet och spanade på alla som kom in. Gick en vända in i rummet lite före fem med min tidning i handen, men såg inga som reagerade. Alla såg ut att känna varandra sen länge eller läste tidning eller bok. Vilket bord satt ni vid?

• Jullisen

Snuttan

Jag stod utanför till halv då det började regna, gick in och köpte en kaffe och satte mig vid det andra bordet på vänster sida (från entrén sett) och Maggi kom vid kvart i fem ungefär. Jättetråkigt att vi missade varandra, kanske ses vi på den stora BT-träffen på Fröken Olsson istället?

• Maggi

Jättetrist att vi missade varandra. Det blev ju lite fel eftersom jag kom lite sent. Hade dessutom lagt ett meddelande här, att jag skulle bli sen, dessutom hade jag och jullisen växlat nummer, iaf något skulle bli fel!

TACK SÅ MYCKET FÖR EN TREVLIG FIKASTUND JULLISEN!

kram MAGGI

Svar på tråden BT Träff Göteborg