Jag har inte riktgit bestämt vad som skall vara i tårtan ännu. Vet inte om jag skall satsa på utseende eller smak ;)
Tårtans kall vara vit i "amerikanske stil" alltså varje lagar står "direkt" på det undre, ett alternativ vi har är att ta upp dekoration som vi har på vigsel platsen och festplatsen, så som tex vimplar och vindsnurror. Basen blir då vit men några få vimplar och 2 st vindsnurror som caketoppers. Tårtan skall vara rätt så enkelt på utsidan, men att vi på insidan väljer att ha en Rainbow cake :)
Ang häfte till kyrkan, så skippar vi faktiskt det utan skriver bara ut just dom texter som gästen möjligtvis skall sjunga med i. Jag har själv insett när jag är på bröllop att jag bara har det programmet som ett schema om när vigsel möjligtvis är över ;)
Vi kommer inte heller ha något direkt festprogram, utan i "programmet" kommer det att vara info om dom gästerna du sitter med (vi har runda bord) plus annan info om tal och lite tack ifrån oss.
Jag vill ha en bordsplacerings tavla där vi skriver lite info om varje gäst, typ vilken relation dom har till oss.
Där kan då alla gäster läsa om alla gäster :)
WROOM WROOM håll i hatten!