Vi som gifter oss den 16 juni 2012 <3
Mig tog de på möhippa i Lördags.
Dagen började med att 7.15 går ett "billarm" (var egentligen ett överfallslarm som lät likadant), jag vänder mig till min blivande och säger att nu hämtar de någon av oss, han bara suckar. Vi kikar ut genom fönstret och ser en kille förstår då att de är min sambo de ska ta, och lugn som min blivande är så klär han på sig och går på toaletten och så innan han öppnar dörren, han får lite fina kläder och sen¨åker de.
Jag och min syster skulle titta på brudnäbbskläder vid 10 på dagen men då började jag ana att de skulle ta mig med. Kommer hem till min mamma där vi ska träffas och min syster och henne två pojkar kommer dit, pojkarna verkar inte ha något intresse av att åka till stan utan undrar mest när morfar kommer, då så börja jag undra. Sen ringer de på dörren och där utanför står massa tjejer. Jag får en regnpocho och en sommarhatt.
Sen skjuter vi lerduvor och därefter blev det spa och ansiktsbehandling, där får jag även en ursnygg baddräkt med jättebyst som pekar rakt ut och en rosa badmössa blev oerhört sexig. Sen blev det utgång på kvällen där vi mötte upp det andra gänget.
Min blivande fick bada bastu och bada i en sjö. Och så åkte de till ett ställe med olika motorfordon man får köra på en bana.
De var inget elaka det tycker jag var skönt, Är också glad över att de tog oss så långt innan bröllopet så jag slipper fundera mer på det.