• Anneli256

Secret box / boudoir foton?

Här är en av mina bilder som jag gav till min m2b i julklapp förra året. Det finns andra som är lite mer "vågade" och visar mer men dom går i samma stil. 
    Jag hade en kvinnlig fotograf och bilderna togs hemma hos mig/oss. Det var mycket uppskattat.
    Jag köpte ett svart album med svarta sidor där man både kan skriva och klistra in bilder. I albumet har jag skrivit speciella datum.. händelser... känslor osv... Jag skulle rek dig att du gör detta innan ni åker iväg. Det tar ju lite tid att dels fotografera, kanske lite redigering i fotoshop.. framkalla och sedan sätta in i ett album (om man nu vill ha de där)
    Jag avskyr egentligen att vara med på bild men det kändes fantastiskt att få se dessa fina bilder.  Lycka till det kommer garanterat att bli en väldigt uppskattad present. Har faktiskt senare även övertalat min m2b att vi skulle ta gemensamma kort för vårt "privata" album.. även dessa hos en kvinnlig fotograf hemma hos henne. Det var verkligen sensullt.

• Anneli256

Innan detta så avskydde jag att fotograferas. Men när man ser resultatet så blir man så glad.. alla kvinnor borde få chansen att testa detta. Vart i landet bor du.. jag vet två tjejer i skåne som är riktigt duktiga Glad 

Svar på tråden Secret box / boudoir foton?