• Odium

Secret box / boudoir foton?

Jag tog bilder själv med min digitalkamera (fjärrkontroll)
    Och fixade lite med exponeringen i standardprogrammet på datorn. Ville inte göra nåt med photoshop.
    Sen skickade jag in bilderna till ett ställe som gör personliga årskalendrar. Så gubben fick ett helt år med pinup-bilder på mig i julklapp för ett par år sen, när vi bodde isär för att vi pluggade på olika delar i landet.
    Det gillade han =)

• Odium
    LL 2010 skrev 2012-02-17 13:18:59 följande:
    Ja det måste man ju tänka på. Min kille vill verkligen ha detta och han har tidigare frågat om vi skulle göra fotografering tillsammans, så det känns inte konstigt för mig gentemot min kille.

Odium: Jag är inte så duktig på sånt så jag msåte hitta ngn bra fotograf. Men det är coolt att du fixade det själv!
    Jag är inte det minsta bra på det heller. Hela grejen var att jag kan inte fotograferas i intima positioner av en annan person, oavsett vem det är.
    På det här sättet slapp jag känna mig dum. Jag skickade in bilderna och då behövde jag inte bry mig om vem som såg dem eller vad de tänkte om mig.. =)
  • Odium

Och jag tror att gubben min hade tyckt om dem lika mycket oavsett om de var professionellt tagna eller tagna med min egen kamera=) 

Svar på tråden Secret box / boudoir foton?