Inlägg från: Pyttsan |Visa alla inlägg
  • Pyttsan

Lust att strunta i allt

Jag var på en eftermiddagsvigsel för några år sedan, efteråt bjöd de på champagne och tårta. Det var fantastiskt fint och trevligt! 

Efter det åt brudparet middag med sina närmaste familjer och på kvällen var vi några kompisar som ordnade fest. Vi hade pratat med brudparet innan, för några av våra gemensamma vänner kom resandes och då ville vi umgåas så mycket som möjligt, så vi beslöt att samlas på kvällen och fixa mat tillsammans, vi skulle ju alla äta. Sen bjöd vi in brudparet, men räknade inte med att de skulle komma, men de kom!!

Det var en helt fantastisk avspänd och härlig dag! Så mycket värme och inga krav på att allt skulle vara ordnat och perfekt, fokus på vigsel, den festliga stunden med lite bubbel och sen bara kärlek, värme och att hinna umgåas.

Jag är säker på att ni hittar ert sätt! 

• Pyttsan

Kul att ni hittat en lösning! Annars tyckte jag picknick var en alldeles underbar idé! Tror baske mig att vi ska ha picknick-brunsch dagen efter i vår trädgård! Vi bidrar med grill och servis, bord och stolar och tält och alla tar med egen mat. Skrattande

Svar på tråden Lust att strunta i allt