• BlomAnna

Tapet till inbjudningskort sökes.

Jag tänkte använda mig av tapet till våra inbjudningar, men hittar ingen bra... Vi har lite hösttema så jag vill ha en tapet i brunt,orange,rött eller gult typ. Gärna med nåt naturmotiv. Jag har köpt kort som är naturfärg så jag ska bara göra "dekorationer" i tapet. Är det någon som har tips på tapeter?

• Svar på tråden Tapet till inbjudningskort sökes.
  • BlomAnna

Jag har varit in och bläddrat på flera ställen men inte hittat nåt jag tycker passar...men nu såg jag en på boråstapeters hemsida. Ska försöka ta mig iväg och titta på den imorgon. Kostar väl säkert massor men det räcker ju med en rulle som tur är

• BlomAnna
    Chicita skrev 2012-02-19 22:00:09 följande:
    Ja en rulle räcker ju till massor Glad
    Ja jag tänkte att det ju går att använda det till eventuella festprogram också.
  • BlomAnna
    Moster Stina skrev 2012-02-20 07:12:50 följande:

Jag åkte själv runt och letade tapeter inför vårt bröllop. Fast jag visst bara vilka färger ungefär jag ville ha, och att det skulle vara snyggt men billigt.

Upptäckte att Coop bygg hade väldigt bra priser, och bra tapeter i jämförelse med Rustas som var betydligt skörare. (I alla fall då för två år sedan)

Var beredd på att tillskärningen av tapeten kommer att ta MYCKET tid. Det är ett hästjobb att få till rätt storlek och att det inte skall bli snett och så.

Men SNYGGT kan det bli. Vi var jättenöjda med både våra inbjudningskort och festprogram.

För att du skall få ett hum om hur mycket en rulle räcker till så kan du tänka att du får ut 60 st A4 på en rulle. Plus en massa extra småbitar förstås. Men då vet du lite om hur stort det är.

STORT lycka till!

Tack!!
Svar på tråden Tapet till inbjudningskort sökes.