• say yes

Köp ej era ringar på guldfynd

Jag tror att de stora kedjorna överhuvudtaget håller en låg kvalitet (OFTAST). Köpte förlovningsring på Albrekts guld och det var ett helvete att få ringen som de slarvat bort och "glömt" att gravera vilket var det vi lämnat in den för fr början. Inget telefonsamtal eller ursäkt eller ngnting när vi väl får hämta den efter 3 veckor och då har vi ringt nästan varje vardag o frågat om ringen kommit eftersom de "inte ringer upp sina kunder"... Vad sjutton är det för företag! Osar oseriöst låååång väg! 

• say yes
    Victoria skrev 2012-02-21 14:37:35 följande:
    När vi beställde våra förlovningsringar fick vi själva ringa och "jaga" guldfynd för att få reda på om våra ringar kommit och när dom väl hade kommit var dom förstora och när vi ville lämna in dom för att förminska dom var det samma visa igen. Dom ringer INTE upp sina kunder när ringarna var tillbaka för hur skulle dom har tid med det?! Fick vill till svars. SÅ det var bara att börja om igen ringa, ringa, ringa och ringa och hoppas att dom svarar och önskade framför allt att dom vora trevliga när dom svarade....

Så min vigselring blir nog köpt på en mindre guldsmedsbutik, där värnar dom allafall om sina kunder...
    Exakt det sa de på Albrekts till oss också "hur skulle vi ha tid och ringa upp våra kunder?"
    annamopp skrev 2012-02-21 10:59:00 följande:
    Får man fråga vilken Albrekts guld du var på? Vi tänkte nämligen åka till den i Stinsen/Häggvik nu snart så vore mest bara skönt att veta om det råkar vara exakt samma butik (inte så sannolikt kanske men ändå) eller om jag kan hoppas på bättre där.
    Vi var på Albrekts guld på Drottninggatan. SÅÅ OTROLIGT OTREVLIGA!! STOR VARNING FÖR DEN BUTIKEN!!
Svar på tråden Köp ej era ringar på guldfynd