Inlägg från: Lady Lancelot |Visa alla inlägg
  • Lady Lancelot

Köp ej era ringar på guldfynd

Vi har Schalins förlovningsring och vill även ha som vigselring. Min Mtb fick ett födelsedags rabbatterbjudande på guldfynd så jag gick dit för att se om de hade vår viselring men de hade bara vissa av schalins sade hon. Så  går det att beställa ALLA från guldfynd? den unga kassörskan ville väl inte ha den hemma då jag hade 30% rabatt... det gör lite det. ska nog  gå dit igen...

• Lady Lancelot
    M040812J skrev 2012-02-25 19:53:32 följande:
    Jag funderar på samma. Det damp ner en 30% rabattkupong här med i veckan. Jag tänkte eventuellt köpa stjärnfall(?) den lätt rundade guldringen och sedan få en sten ditsatt av en annan guldsmed. Det måste ju vara bra mkt billigare än att köpa en redan färdig ring?
    Jag maila till Guldfynd och fråga de sade att de tar in alla ringarna. Så jag tog med mig mailet för annars trodde de mig inte. Butisks damen skulle kolla upp priser & om rabbaten gällde. priset på ringen låg på 38.8??!!!! hon visste inte om rabbatten gällde då hon fått olika svar efter som detta då blir en beställningsvara! allts 28.??? med ev rabbat MEN!!! jag visste att samma ring på ur& Guld (i Mariestad)  i höstas kostat 29.??? och på Hedbergs 27.???. så jag ringde Ur & guld hon säger att Scharlins pris ut i butik är 28,??? och att de har 20% på ALLA förlovnings och vigselringar så då hamnar vi på 22,??? SÅ KÖP INTE SCHARLIN PÅ GULDFYND de slog helt sonika på 10,000 för jag tror inte att scharlins har olika pris till olika kedjor! Sen har de ju andra smycken så  jag säger inte att man inte ska handla där men jag tänker inte köpa min vigselring där i alla fall. Butiksdamen på Guldfynd var trevlig och kollade upp så eloge för det i alla fall.
Svar på tråden Köp ej era ringar på guldfynd