Vad tycker ni om dem här smyckena?
Hej!
Jag undrar vad ni tycker om dessa smycken?
Är dem för överdådiga eller går dem bra...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 16:08
Jag fick inte upp bilderna så dem fick komma i efterhand.
Hej!
Jag undrar vad ni tycker om dessa smycken?
Är dem för överdådiga eller går dem bra...
Det beror helt och hållet på hur resten av du ska se ut
Ringen är fin, men inte riktigt min smak. Jag tycker om diskreta smycken till vardags. Och jag antar att den ringen inte bara ska bäras på bröllopsdagen?
Halsbandet är lite "in your face" så att säga. Men med rätt klänning och frisyr så kan det bli jättebra.
Har du några bilder på klänning, frisyr och liknande så man kan få en helhetsbild?
Båda var JÄTTEFINA! var har du hittat den där ringen? Är det vigselringen? (dum fråga kanske men det framgick inte) :) Om det är en vigselring, vad har du för någon förlovningsring?!
Hasselbandet tar upp väldigt mycket plats. Ska du ha en halterklänning så tycker definitivt inte att du ska det här halsbandet.... den passar, nu är det vad jag tycker, mer till fest eller som gäst på bröllop. Det känns lite för stort för själva bruden. Men ja... vad ska du ha på dig? :)
jättesvårt att bedömma om det är är för mycket när man inte vet vad du för övrigt ska ha på dig, för jag antar att du kommer bära mer än ett halsband och en ring
Kanske en ny fluga ? För att slippa jakten på den perfekta klänningen så begränsar mana sig till ENDAST smycken :P
Kanske blir lite problem om man vill vara i kyrkan iof...
Jag kan tyvärr inte ladda upp bilder, vet ni vad det är för fel?
Här kommer några bilder: Så här har jag tänkt det på ett ungefär...