-
-
Svar på tråden Vilka örhängen hade ni gett till blivande brudtärnor ?
-
Valt 5:an! Enkla och passar både till vardags som fest.
-
5,an va jättesnygga! var har du hittat dem??
-
Blev lite fel där... jag har köpt nr 5 till min tärna och hon blev jätteglad för dom :)ichboll skrev 2012-02-27 13:14:55 följande:Jag HAR valt nr tre till min tärna.... Sitter jättefint! :)
-
Men vart hittar man nr 5??
-
Där ser de inte lika fina ut. Riktiga pärlor är det ju inte iaf. Speciellt inte för 0,99 dollar. Synd.Estelle skrev 2012-02-27 13:00:05 följande:Den här: www.ebay.com/itm/new-Koreas-jewelry-fashion-p...
-
jag tycker nr:3
-
Jag tycker nummer 1
-
Dom här! (överst!) http://alskadebarn.se/Armband.htm#kar-lek
-
Var hittar man nr.3?
Dom tyckte jag var jättefina, men inte till brudtärna utan till brud! -
Tre och fyra var snyggast tycker jag :) Klassiska och lätta att matcha med andra smycken.
-
1 eller 5
-
4 el 5 tycker jag. Vilken fin gest att ge dem
-
4 eller 5, helt klart
Generöst av dig! -
Tack för alla åsikter. Jag har inte köpt någon av de örhängena som jag visat här.
Åkte till Glitter och köpte örhängen i stället. Det blev inte till att hålla ner kostnaden, som jag tidigare tänkt
Men det gjorde mig inget. Jag är nöjd och tärnorna är nöjda. Sen blev det inga pärlor heller för den delen.
-
någon som har tips vart man kan köpa nr 2?
-
Såna brukar finnas på i stort sett alla butiker som säljer smycken. Pröva kika på Åhlens, Glitter, Guldfynd osv. Då är det såklart inte äkta pärlor, men de är fina ändå, och billiga :)Mikina skrev 2012-04-08 12:39:17 följande:någon som har tips vart man kan köpa nr 2?
-
Jag tror att det var allbrekts guld jag köpte dom på om jag inte minns helt fel :)frökenkröger skrev 2012-03-05 22:03:55 följande:Men vart hittar man nr 5??