• Heblo

    Erfarenheter av Skeppsholmens Krogkonst?

    Har någon erfarenhet av att ha sin fest på Krogkonst på Skeppsholmen?
    Ligger så himla fint och har bra priser på lokalhyran och maten. Vore kul att höra om någon har haft fest där?

  • Svar på tråden Erfarenheter av Skeppsholmens Krogkonst?
  • Hannajh

    Hej! Jag söker också svar på din fråga! Vi har bokat krogkonst för bröllop i sommar.. Vi var där och jag tyckte att de var trevliga! Fick en bra känsla. Men har som sagt inte hört eller längst mkt om det..

  • Heblo

    Hej

    Vi har nu bestämt oss för att ha vår bröllpsfest där, vi går på vår magkänsla. Det kommer säkert bli en toppendag! När ska ni ha er fest?

  • Hannajh

    Åh vad roligt!! Då fick vi samma känsla. 7 juli blir det för oss, och gör er? Håller tummar och tår att vi båda får en fantastisk kväll! (tvivlar nog inte..)

  • Lisen50

    Hade en otroligt mysig solig söndag där förra året när vi var ute och promenerade Skeppsholmen runt så hmanade vi där, mysigt ställe och jättegod mat, snygga uppläggningar osv. Har i och försig inte någon uppfattning om hur de är på bröllop....men de verkar ju ha stil och göra det snyggt och gott på en vanlig lunch så det borde ju vara bra på Bröllop också


    Lycka till och hoppas det blir toppen!

  • Solballong

    Kan inte överhuvudtaget rekommendera Skeppsholmen Krogkonst för större och viktiga fester. 
    Var på fest där nu i maj för ca 70 gäster. Ägaren Anders var under all kritik, hade varit trevlig under bokning och vid nån enstaka fråga via sms eller telefon. Dock otroligt otrevlig på själva festdagen. Skrek på sin personal, var otrevlig, tillät ingen musik under middagen då min vän önskade att ha en enstaka låt, var högljudd, bad en gäst sätta sig ner som önskade hålla tal för min väninna. 
    Personalen fick be om ursäkt hans beteende. Så om du ska en viktig fest, rekommenderas inte detta ställe. 

Svar på tråden Erfarenheter av Skeppsholmens Krogkonst?