Inlägg från: sofiasmamma |Visa alla inlägg
  • sofiasmamma

Ska jag klippa av mig håret?

Eftersom jag inte verkar kunna lägga upp flera bilder i samma ruta kommer de i separata inlägg.

Kort trivs jag i, men kanske var det snyggare när jag var smalare? Är dock på väg att tappa gravidvikten nu.

Har mycket hår men det är väldigt tunna hårstrån så det är inte så fylligt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-04 12:27
    Just ja: jag ska ha slöja över håret också.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska jag klippa av mig håret?
  • sofiasmamma
    Ekorren skrev 2012-03-04 13:41:34 följande:
    Håller med om att det korta var väldigt snyggt! Men jag funderar på hur man fäster slöjan då, eller ska du ha ett diadem med slöjan i? Finns säkert något bra sätt som jag inte tänkt på :) Ska du ha långt hår tycker jag att det är finare med uppsatt/halvuppsatt än helt utsläppt.
    Slöjan sitter fast i en kam så det ska nog funka hoppas jag! :)
  • sofiasmamma
    Willow skrev 2012-03-04 14:36:07 följande:
    Jag rostar pa langt, det ser jattefint ut, eller kanske lite mittimellan dem tva langderna. Skulle bli fint lite vagigt liksom typ 20-30 tals vagigt - typ som denna bilden. Har for mig att du har lite vintage inspirerad klanning om jag inte minns fel, skulle passa den tror jag

Å ja, det är ju en lysande idé och jag som gillar kompromisser! :D

Kommer nog bli jättefint till klänningen & slöjan (mm, du minns rätt, har en spetsklänning från KiK). :)

Mitt hår har en hel del fall som kommer fram när jag har just den längden, perfekt!

• sofiasmamma
    PannePann skrev 2012-03-04 17:32:06 följande:
    Det korta håret tycker jag är jättefint! Om det går bra för dig(?) så sparar jag ner den bilden på datorn för att ha som inspiration till när jag ska klippa håret nästa gång
    Tack! Javisst :)
Svar på tråden Ska jag klippa av mig håret?