Fira bröllopsdagen med 20-tals fest? Tips?
Oj, vilket bra pris!
www.ebay.com/itm/1920s-20s-Slim-Long-Cigarette-Holder-for-Gangster-Flapper-Fancy-Dress-/230741743775&hash=item35b947989f
Oj, vilket bra pris!
www.ebay.com/itm/1920s-20s-Slim-Long-Cigarette-Holder-for-Gangster-Flapper-Fancy-Dress-/230741743775&hash=item35b947989f
Haha, köööp! Ett absolut måste! Även för en ickerökare.
Skor... De är ju nästan lika viktiga som klänningen! Karaktärsskor (dansskor, typ till musikaler) är perfekt för ändåmålet, svarta med vanlig eller T-slejf. De är dessutom väldigt bekväma och finns i massa varianter.
Tack :) Jag tyckte de i guld/svart och de sista var superfina, och bra pris :)
Vad ska maken ha på sig då? Kostymerna då såg väl inte riktigt ut som kostymerna idag?
Men då kanske han kan ha sin kritsstrecksrandigakostym?, så slipper vi köpa ny sådan, och bara köpa en smalare slips och en hatt. Det brukar ju gå att hitta på Myrorna tex. Han kommer bli överlycklig över att få ha hatt! haha
Skönt! Nu gäller det bara att hitta en bra lokal också. Känns som man helst inte håller till hemma :P
Just nu funderar jag på denna klänningen, www.ebay.co.uk/itm/M-S-CHARLESTON-20S-JADE-GREEN-BEADED-ART-DECO-FLAPPER-DRESS-20-/270938149555&hash=item3f152c12b3
Vad tycker ni, ska jag slå till?