Kör två omgångar MethodDraine Detox innan sommaren, kan hjälpa huden lite på traven, kanske även magen. Men gör det inte för nära in på bröllopet, senat en månad innan tänker jag, så kroppen får chans att bygga upp sig efter detoxen.
Sen rekommenderar jag dig det klassika träning, vatten, mycket sömn och bra kost. Hetsbanta INTE, då kommer du se "urlakad" ut och eventuellt få hudproblem eller magproblem som du inte vill ha på bröllopsdagen. Gå på regelbundna ansiktsbehandlingar med Aha-syror, så får du fin hud. Det är mitt tips, för det är så jag gör =)
Träning överlag är min grej lite, så jag rekommenderar träning du gillar och som får din hjärna att stänga av, slippa planeringstankarna lite.. Jag kör t.ex. spinning, löpning och muskelpass, vilket kräver full engagemang av hjärnan till just kroppen, då har man inte tid att tänka på annat. Känner överlag när man gör det mesta lagom och tar hand om just huden med bra och naturliga produkter så blir man vacker och slipper de värsta utbrotten av hudproblem. Undvik parabener, mineraloljor, alkohol och annat skumt i dina produkter du rengör och smörjer ditt ansikte med.
Planera med hjälp av listor m.m. för att hålla stressen borta. Ha även så mycket som möjligt klart, så hålls stressen på sträckbänken ett tag till =)
Men framför allt, njut av den här tiden och längta och mys tillsammans med din blivnade, det är ju er stora dag!
Kram