• Willow

Amerikansk ring- i Sverige

Hej Linda,
    Tror att du kan finna en del bra information i denna trad. Jag tror det viktigaste ar att du laser upp pa det har med diamanter innan du ger dig in pa att kopa en over internet - sa att du vet vad du far for pengarnan och vet hur du far det basta vardet for dina pengar.
    www.brollopstorget.se/Forum-1-30/m4135074.html

Annars tror jag att du alldeles sakert kan hitta butiker i Sverige dar dem saljer diamantringar, vare sig det ar en solitar ring du ar ute efter eller mer av ett eternity band.

Bluenile diamonds ar bra att kolla med online, likasa James Allen, men se till att du far minst ett GIA, AGA certifikat med din sten - kop inte en ring utan certifikat.

• Willow
    DiamondLinda skrev 2012-03-07 12:59:16 följande:
    Tack så jättemycket! :) Hur ligger priserna i butik i London? Jag har bott där tidigare s är absolut sugen på att åka tillbaka en sväng ;)

Jag vill ha en ring men pave setting. Alltså en stor sten i mitten och massa små som ett band ner på sidorna :) Verkligen såna som man ser i de amerikanska filmerna :) Den får gärna kosta under 12 000. Har hittat ringarna till superbra priser i USA, men då är det ju det där med att skicka tillbaka om man inte är nöjd som känns kruxigt... I Sverige lär man väl få betala minst 30 000 för en sån här ring gissar jag...

Har du förlovningsring från London? :)

Tack på förhand! Ha en toppendag! :)
    Linda

En till som ar bosatt i London har. Min forlovningsring ar fran en liten butik i Hatton Gardens. Om du gar in pa denna lank kan du se en bild pa den www.brollopstorget.se/Forum-1-30/m4106992-13.html
    Vet inte vad jag ska saga om priserna har, kan inte jamfora med Sverige da jag inte vet vad priserna ligger i dar. Och priser for diamantringar beror ju helt pa vad for slags sten du vill ha, bade vikt och kvalite. Men vad din budget an ar sa tror jag sakert du kan hitta nat om du gar till Hatton Gardens, dar finns alternativ for alla planbocker och smaker! 
Svar på tråden Amerikansk ring- i Sverige