sannasofia skrev 2012-07-14 08:56:19 följande:
Trots att två inte har osat ännu så gjorde vi en preliminär bordsplacering igår kväll. Känner mig inte hundra över hur den ser ut nu..
Det känns som att hur man än sätter ut folk så finns ju alltid risken att någon blir besviken.. och hur mycket bryr sig folk om hur nära brudparet man sitter?? Jag tänker då utifrån att man ju sitter närmare ju närmare släkt man är.. men det har vi inte brytt oss om så där särskilt mycket.. bör man det?
Hur tänker ni?
Det där med bordsplacering är verkligen INTE kul!!! Jag hjälpte min bror med deras bordsplacering när dem gifte sig och vi satt i timmar för att få till det! Det där med att man ska sitta närmare desto närmre släkt man är är jätte svårt att få ihop, samtidigt ska ju även toastmastern och värdparet sitta nära också och då blir det helt plötsligt (i vårt fall) vänner bland nära släktingar och då får inte vännerna sitta med vännerna som vi vill..
Jag tänkte sätta mig och luska lite ikväll.. Har fått svar ifrån dem som inte har OSAt men just nu babblar dem bara bort allt och har fortfarande inte svarat, jag blir så förbannad och känner bara att jag inte orkar. Ska ringa hem till mamma imorgon så får hon ta tag i det, hon är ju en värd