Nu som först har vi skickat inbjudningarna, alla fick dem i går och några hörde av sig direkt. Skulle skickat dem precis 3 mån innan men det blev en vecka senare..
- Har varit och provat klänningen igen och skulle göra ändringar men vi bestämde att avvakta lite med det eftersom min vikt inte är stabil än.
- Catering bokad och möte i veckan om meny, porslin, dukar, servetter osv. Vi hyr allt från samma.
- Fick bekräftelse hemskickat av kyrkan igår om tid och vilken präst som var schemalagd vårt datum.
- Vi inväntar tärnans beställda klänning, marskalken ska köpa sin kostym (samma som brudgum och marskalk nr 2 redan har).
- Alla hotellrum till oss och familjer bokade och betalda.
- Tårta beställt, datum för detaljerad konsultation inbokad.
- Bord och stolar beställda från rent a tent häromdagen.
- Bröllopsresa bokad och betald häromdagen.
- Hinderprövning klar och namnändringen förberedd att skickas in.
Känner att vi kommit en bra bit på väg nu faktiskt! Var ska ni andra åka förresten, blir det nån resa?
Just nu är mitt största dilemma buketten och alla blommorna, varifrån, färg och form... Och vi måste hitta en musikanläggning att hyra.
Frisyr... Så kluven, finns så många fina... Men heluppsatt ska det definitivt vara och avancerad, snirklig och maffig. Sen ska jag få låna en mkt gammal brudkrona, men vill se den först. Den väger ett halvt kilo och man ska ju helst kunna röra huvudet också!