MariaFredrik12 skrev 2012-03-14 08:52:07 följande:
Sådär! Nu har vi skickat ut inbjudningarna! 89 gäster bjöd vi till slut efter många om och men...
Känns läskigt och otroligt kuuul att ha skickat ut inbjudningskorten nu! Nu finns det ingen återvändo! (inte för att man vill det heller, men ändå).
Har ni nån tärna? Hur många i så fall? Själv har jag mina två bästa tjejkompisar. Min pojkvän har med andra ord två best mans också. Tärnorna har bett mig att ge dem en lista på dem som jag tänker borde få komma till min möhippa....det skapade ångest kan jag säga! Jag vill bara ha mina närmaste vänner där ju, inte massa andra bara för att de råkar vara tjejer i rätt ålder....Men man får ju dåligt smavete över syskon etc...
Jaja. Hur gör ni?
Kul!!Jag skickade de sista korten idag. Hur många räknar ni med som tackar nej?
Vi ska inte ha några i brudföljet. Jag har en av mina bästa vänner som toast och hennes kille. Sen har jag två andra nära vänner som jag kallar för brudvänner. De hjälpte mig med inbjudningskort och vi fikar och pratar lite ibland...typ om klänning och sånt.
Jag vet inget om möhippa än så länge..Kommer ni egagera er i svensexan? Jag är lite orolig att den kanske aldrig blir av annars. Min blivande mans vänner känner inte varandra utan han har en här och en där...vet inte riktigt vem som skulle ta initiativet.