Jag har lite panik just nu faktiskt!
Det känns som att det är miiiiiiiiiiljoner med saker kvar att göra, men det går inte att utföra dem. Allt är liksom beroende av varandra i någon sorts mystisk röra som jag inte har kontroll över! Troligen är det bröllopsnerverna som sätter griller i huvudet på mig, men det känns som att vi aldirg kommer fixa det här!
Tusen lösa trådar som hänger och dinglar överallt och frågar man perwsoner som ska hjälpa till så svarar de svävande att de inte riktigt har koll på läget och lovar att hör av sig så snart som möjligt.. men ingen gör det!! Jag vill liksom göra färdigt saker och ting nu, för jag vet att det kommer bli superstresssigt sista veckan med matlagning, bakning, dekorering, vara trevlig mot gäster som kommer tidigt mm mm. Så det vore så skönt om folk kunde komma med slutgiltiga besked!
Vi vet tex inte vilka som ska servera på bröllopet, det skulle vår toastmadame fixa åt oss, men har inte gjort ännu = lite panikartat om det inte löser sig inom det närmaste..
En av dem som ska spela fiol kunde tydligen inte så nu försöker den andra få tag på någon ny, men denna person svarar inte..
Det här är säkerligen saker som ordnar sig och egentligen är det väl inte så farligt, men just nu känns det som världens största problem hmmm..
Ursäkta för lite deppat inlägg, men just nu känns det superjobbigt, och det hjälper inte att sambon är iväg nu över hela slutet på veckan så jag är hemma själv så jag inte har någonm att prata med..
ja ja.. hur går det för er andra?