Vi som gifter oss den 18 augusti 2012 <3
Förra veckan hämtade jag ut min ring, UNDERBAR!! Jag vill ha den på nu med detsamma! dock märks det att jag inte kan ett skvatt om diamanter egentligen för jag hade fått för mig att den hade nio 0,3 diamnater, men i själva verket var det nio 0.05. Snacka om noll koll! Den är som sagt underbar och precis som jag ville hade!
under helgen var jag också hos min mamma och hämtade min klänning. Eftersom jag bor långt därifrån nuförtiden så har jag inte sett klänningen sedan den inhandlades i februari, och den var faktiskt vackrare nu än vad jag tyckte då. Nu är den inlämnad hos sömmerska för lite justeringar.
Jag fick även min möhippa i lördags!! Trodde inte att det skulle bli någon eftersom jag bor så långt bort från mina närmaste vänner. Det som jag trodde skulle bli en lugn kväll med lite klänningsprovning och mys med äldsta barndomnsvännen slutade med kidnappning, trerätters middag, prat och vindrickande med gamla vänner till sena natten.
Inget kyssäljande eller andra pinsamheter, bara en mycket trevlig kväll med goda vänner som jag inte har träffat på länge! Precis en sådan kväll jag ville ha!
Så härligt att få hämta ut ringen! Jag vill också köpa min vigselring nu! Om det blir den ringen vi tittat på så dröjer det ett litet tag till då både vigselringen och förlovningsringen behöver ändras...
Spännande med möhippa!! Jag går runt och är lite smånervös varje dag här... Det kan ju faktiskt bli när som! Hoppas att det blir "ganska lugnt" och utan pinsamheter. Jag gillar egentligen inte såna överraskningar, men man har inget val här tror jag ;)