Inlägg från: pluggisen |Visa alla inlägg
  • pluggisen

30-årsfest

Hej alla igen!

Jag ska som rubriken låter ha 30-årsfest på lördag. Tema är 80-tal och jag skulle bjuda på smörgåstårta. Nu är det så att vintern har slagit till igen här och jag vill nog bjuda på varm mat iallafall.

Vad tycker ni om: Moussaka, tzatziki, sallader 3 st ciabatta och smör och någon ost. Givetvis någon dessert. Till detta bjuder jag på ouzo, vin, öl eller cider.

Låter detta bra?

• Svar på tråden 30-årsfest
  • pluggisen

fondue till 40 pers blir lite svårt..............

• pluggisen

jag läste precis på google och moussaka kom på 80 talet........................haha

• pluggisen

bläää, jag gillar inte detta, får spel snart, kan man byta ut fläskfilen mot Benfri kotlettrad?

• pluggisen

min mans brors flickvän bjuder alltid på kassler så jag vill inte bjuda på det, hur mycket kött behöver man till 32 pers? det kommer finnas 8 barn på festen men dom räknar jag inte in för dom lär väl inte äta något ändå..............

• pluggisen

jag har fått massa förslag men jag var så dum att jag beställde smörgåstårta igår, vill avboka den och bjuda på varm mat, men jag vill att den ska vara billig och lätt att göra. Blir ändå 40 personer

• pluggisen

Jag köper hel kotlettrad och så skivar jag den själv isåfall............tack för hjälpen alla.

• pluggisen

glömde en sak: kan man ha småplock till bålen och sedan bjuda på middag och sedan efterrätt? jag tänkte ha marängsviss til efterrätt men jag vill även ha tårta......................svårt val................

Svar på tråden 30-årsfest