Inlägg från: knyttan |Visa alla inlägg
  • knyttan

Hjälp mig välja skor!! (beslutsångest)

Jag ska välja skor till min klänning och har fått svår beslutsångest... Det finns för många fina! Hjälp mig välja! Min klänning är enkel, tea-length, lite 50-tals stuk. Jag har redan köpt en väska, den ser ut så här:

Till klänningen ska jag också ha en birdcage och pärlsmycken. Våra temafärger är gammeldags rosa, ivory och choklad...

Alternativ 1.

alternativ 2:

alternativ 3:

Smakråd och åsikter mkt välkomna!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-10 20:08
    *strassrosett och strasspänne ska det vara :)*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp mig välja skor!! (beslutsångest)
  • knyttan

Hej och tack för era åsikter! Har inga bilder på den färdiga klänningen än då den håller på att tillverkas i kina, men jag har utgått från denna: www.kikstockholm.com/brud71.html fast ärmlös med sweet-heart linning.
    Väskan är från Etsy: www.etsy.com/listing/85402562/wedding-purse-timeless-romantic-bride

nica83a skrev 2012-03-07 20:15:06 följande:
    gå in på brandos.se och sök på "brudskor", många jättefina brudskor på deras sida. Jag beställde fyra par och bestämde mig sedan för ett av dem, det var fri frakt, även på returen! och snabbt gick det :)
    haha, jo jag vet, problemet är att jag inte behöver mer att välja på! Solig
  • knyttan

Haha ni hjälper inte så mkt alla tycker ju olika... nu har jag beställt hem de första två så får jag jämföra hemma, sambon bara skakar på huvudet....

Tack för alla åsikter!

• knyttan
    Josefin521 skrev 2012-03-08 08:46:25 följande:

Förstår verkligen varför du har svårt att välja! Gud så snygga. Om man MÅSTE välja så hade jag tagit alt 1, eller 2...eller 3, ah vet inte. Lycka till! Väskan var också supersnygg!

Leter efter skor i samma stuk men jag skulle gärna vilja att dem har en lila nyans dp vi har det som färgtema. Någon som har tips på vart jag kan hitta detta?

sko nr 3 är från etsy, den kan man beställa i många olika färger, tyvärr inte i just den fina gammalrosa nyansen som jag vill ha...
    www.etsy.com/listing/64708153/satin-platform-4-inch-pumps-for-your

Annars finns det fler andra skomodeller också där.
Svar på tråden Hjälp mig välja skor!! (beslutsångest)