• knyttan

Hjälp mig välja skor!! (beslutsångest)

Jag ska välja skor till min klänning och har fått svår beslutsångest... Det finns för många fina! Hjälp mig välja! Min klänning är enkel, tea-length, lite 50-tals stuk. Jag har redan köpt en väska, den ser ut så här:

Till klänningen ska jag också ha en birdcage och pärlsmycken. Våra temafärger är gammeldags rosa, ivory och choklad...

Alternativ 1.

alternativ 2:

alternativ 3:

Smakråd och åsikter mkt välkomna!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-10 20:08
    *strassrosett och strasspänne ska det vara :)*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp mig välja skor!! (beslutsångest)
  • 070831

åh jag valde nummer ett dom är ju sååååååååååååååååååå fina :) Lycka till

• Jalle

Jag förstår att du har beslutångest, fina skor alla tre! Jag gillade ettan och tvåan bäst, men valet föll tillslut på tvåan. Snygg rosa färg! Jag tycker dessutom de passar bättre till pärlsmycken än skorna med strass.

• Bröllop201206

Jag tycker skor nummer ett är stiligast! Riktigt snygga skor är ettan! ;)

• Italia08

De rosa! Kul med en annan färg när klänningen är kort och visar skorna.

• Josefin521

Förstår verkligen varför du har svårt att välja! Gud så snygga. Om man MÅSTE välja så hade jag tagit alt 1, eller 2...eller 3, ah vet inte. Lycka till! Väskan var också supersnygg!

Leter efter skor i samma stuk men jag skulle gärna vilja att dem har en lila nyans dp vi har det som färgtema. Någon som har tips på vart jag kan hitta detta?

• wendars

röstade på nr 2 men även 3orna tror jag skulle passa din klänning

• Nikkita

Jag röstade på nr 2. Riktigt fin Glad passar bra att bryta av med lite färg! Dessutom tycker jag att den passar bäst då du har spets på väskan & har pärlsmycken, de är i samma stil.
    Strass som på sko nr 1 passar inte så bra med det gamla stuket på övriga saker enligt mig.

• knyttan

Haha ni hjälper inte så mkt alla tycker ju olika... nu har jag beställt hem de första två så får jag jämföra hemma, sambon bara skakar på huvudet....

Tack för alla åsikter!

• lilja

Självklart nr.2! Skorna ska bryta av, coolt!

* 21 juli 2012 *
  • knyttan
    Josefin521 skrev 2012-03-08 08:46:25 följande:

Förstår verkligen varför du har svårt att välja! Gud så snygga. Om man MÅSTE välja så hade jag tagit alt 1, eller 2...eller 3, ah vet inte. Lycka till! Väskan var också supersnygg!

Leter efter skor i samma stuk men jag skulle gärna vilja att dem har en lila nyans dp vi har det som färgtema. Någon som har tips på vart jag kan hitta detta?

sko nr 3 är från etsy, den kan man beställa i många olika färger, tyvärr inte i just den fina gammalrosa nyansen som jag vill ha...
    www.etsy.com/listing/64708153/satin-platform-4-inch-pumps-for-your

Annars finns det fler andra skomodeller också där.
Svar på tråden Hjälp mig välja skor!! (beslutsångest)