FruNovember skrev 2012-03-08 18:31:40 följande:
Typiskt, men något mys blir det ju!
Du kan inte be någon skjutsa er istället, så ni kan lyxa till det lite på restaurang?
Alternativt om ni handlar med något hem och öppnar en flaska bubbel? Att ge honom ett presentkort på massage för kvällen kanske kan vara något?
Vi har ingen som kan skjutsa oss om inte brorsan ska fixa barnvakt till sin dotter (vilket innebär 5 extra mil för honom bara för att fixa barnvakt).
Känner mig negativ nu bara när du försöker hjälpa. Och det är jag inte, så ta det inte så...
Jag är superyr, ska utredas för MS. Har en trasig axel som bara går ur led hela tiden och en väldigt trasig fot. Så jag har lite svårt att bjuda på massage och såna saker. Det gör ont för mig och vissa saker kan vara direkt skadliga. Och så har vi en grymt svartsjuk omplaceringshund här hemma också *hihi*
Jag börjar luta åt lite ostbricka och att se om första Sagan om Ringen i morgon kväll, eftersom vi såg den på vår första dejt.
Och sen kanske laga lamytterfilé med honungsmarinerade grönsaker och rödvinssås och någon god efterrätt på lördag istället