Inlägg från: johanna anders |Visa alla inlägg
  • johanna anders

Eye candy... ringbling..

Här är en till ringnörd eller rättare sagt, en diamantnörd Drömmer

Gud vilka vackra ringar!! Alla i USA verkar ha MINST en 1 carats diamant! i sin förlovningsring! Avundsjuk, jag är så AVUNDSJUK...

• johanna anders
    Willow skrev 2012-03-09 15:33:44 följande:

Eftersom det ar Eye candy trad sa postar jag denna lank - aven om det mesta dels ar andra smycken, men vem kan inte avundas Elizabeth Taylor's smyckes kollektion - far rysningar bara jag tanker pa den.... Och en forlovningsring pa over 33 carat - jeeze louise!

www.christies.com/elizabethtaylor/saleroom_le...

Nog for att jag alskar min engagement ring, men om jag kan fa dromma, och det far jag val?  Sa sager jag bara Harry Winston - ahhhh!

Eftersom det ar Eye candy trad sa postar jag denna lank - aven om det mesta dels ar andra smycken, men vem kan inte avundas Elizabeth Taylor's smyckes kollektion - far rysningar bara jag tanker pa den.... Och en forlovningsring pa over 33 carat - jeeze louise!

www.christies.com/elizabethtaylor/saleroom_le...

Nog for att jag alskar min ring, men om jag kan dromma sa sager jag bara Harry Winston - ahhhh!

Hm, sudda bort min drömring, jag har en ny... Tyst Om man hade obegränsat med pengar så hade just den där suttit på mitt finger nu!
    Har en solitär med 0.5 carats diamant och ska "uppgradera" den till en ca 0.70-0.75  med sidostenar. Jagar just nu runt på James Allen efter den perfekta diamanten till min ring!
Svar på tråden Eye candy... ringbling..