• Guffi

hjälp mig !!!

Hej!
    Den sidan känner jag inte till, men de hade väldigt mycket fint! Personligen är jag lite misstänksam när det inte går att betala med faktura. Jag gillar inte att betala i förskott.. Finns ju risk då för att jag varken ser mina pengar igen eller min vara.. Men det är jag..!

Vilken typ av rosa är det du söker? Ljusrosa eller mer åt det cerisa hållet?
    Och vad menar du med nattlinne? Är det materialet eller något annat? Lägg gärna upp en exempelbild :)

• Guffi

nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/nellyeve-1103/julia-dress-201871-54/

nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/nellyeve-1103/kate-dress-201874-54/

nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/nellyeve-1103/britney-dress-202928-54/

För mig är inte nån av dessa rosa,(möjligtvis den sista som går åt det gammelrosa hållet..) men enligt sidan så är de det :)

Kika in på www.modegallerian.se där länkas du vidare till en massa olika internetsidor när du klickar på ett plagg. Jag tycker att man får en bra översikt :)

• Guffi
    imalifh skrev 2012-03-11 10:12:57 följande:
    Postförskott borde väl vara säkert?!
    Då betalar man varan vid utlämningsstället när man hämtar det? 
    Ja, men på den sidan TS länkade till så var det PayPal som fanns som alternativ....
    Men annars så är ju postförskott ett bättre alternativ :)
Svar på tråden hjälp mig !!!