28:e Juli, nån mer?
Måste ansluta mig! Här är en till som ska gifta mig den 28:e juli :D Nervös!! Ska läsa igenom tråden nu så jag hänger med här :)
Måste ansluta mig! Här är en till som ska gifta mig den 28:e juli :D Nervös!! Ska läsa igenom tråden nu så jag hänger med här :)
Fick precis våra servetter, har beställt från Duni... Rätt färg iaf men blev besviken på materialet, trodde ändå de skulle va liiite mer speciellt, men de duger väl.. Var 40x40.. Men nu har jag ingen aning om hur jag ska vika dom, hur ska ni göra?
Ja inte bara servetter heller, andra bra engångsartiklar har de ju med :)
Är det någon som vet var man kan köpa lila skor? Skulle vilja byta till lila högklackade på kvällen :P
Oh, känner att jag måste höra lite med er vad ni ska ha för underhållning? Typ lekar? Vi ska ha en tipsrundak, de är typ de enda vi planerat in just nu.. Hör massor av historier på jobbet om tråkiga bröllop och blir lite smått ångestladdad haha. Har lite svårt för såna här lekar att bruden ska hitta brudgummen eller vice versa, annat tips?
Ska man ha ballonger på ett bröllop? :S
Åh panik jag har fått halsfluss :((
Så irriterad jag blev när jag läste om de som ställer in såhär i sista sekund.. De förstår verkligen inte hur viktigt de är för oss att de verkligen kommer om de tackat ja...
Känner mig stressad i att fixa de sista, glömmer liksom hela tiden bort vad jag ska göra.. Känns som det bara är jag som engagerar mig här hemma också, har ni samma problem?
Börjar få lite tankar och ångest om gästernas förväntningar också.. Jag har inte ens placerat min pappa vid honnörsbordet, vilket i en del ögon säkert verkar jättekonstigt men jag tkr de känns ok, men tänk om han tkr jag e dum i huvet.. :S
haha måste bara dela med mig av denna video, fy bubblan vad ledsen jag hade blivit nu när man vet hur de känns inför ett bröllop och allt som ska va så perfekt
">
Usch vad väderprognosen inte kan bestämma sig... Igår var de ju sol, idag är de regn heeeela dagen. De skulle förstöra hela vigseln då vi ska va utomhus.. Blir trist att klämma ihop sig i byagården... Hur ser de ut för er? :)