28:e Juli, nån mer?
Nudax
Var inne på din blogg ....härliga foton...Ska försöka ta mig in till stan och lämna in våra engångskameror i morgon...tyvärr så pajade bilen i går...så nu vet vi var våra bröllopspengar ska gå till... :(
kram
Nudax
Var inne på din blogg ....härliga foton...Ska försöka ta mig in till stan och lämna in våra engångskameror i morgon...tyvärr så pajade bilen i går...så nu vet vi var våra bröllopspengar ska gå till... :(
kram
Jeaneettes
Wow vilka bilder. ...klänning...blommor ...tårta och solsken.... du är strålande vacker. Gillar bilbilden:)
Ja du nudax...runda slängar 13' blir det .....Min man...hihih konstigt att säga så fick besked av vår mekaniker...turbon är paj...tyvärr då inget man kan äta...fniss.
Guud vad jag har frossat denna vecka...idag tog det slut ..delvis.
Blev en timmas träning..och sen några timmar i trädgården. Nu är det slut på vilan.
Tänkte på det ni alla 27/28 juli brudar....kommer vi att vara kvar här eller nu när det hela är över...??
Är gärna kvar och hör hur ni har det ...i mellan åt...
Vad tycker ni??
Det skulle vara jätteroligt att höra av varandra lite då och då....
Nej inga planer på någon extra fest....möjligen lite senare i början på september......men ska bli "hippad" i efterhand...sa en kompis som var sjuk vid det tillfället....vi får väl se hur det blir...fniss.
Ja tjejer nu har det gått en vecka...mina blommor börjar hänga lite..men några är fortfarande jättefina... har inte hjärta att göra mig av med dom ännu.
Jag hoppas att vi kommer iväg en vecka innan jul. Men vi får se...allt kan hända.
Är lärare och inte lätt att få ledigt. Tyvärr så himla dyrt att åka över loven och det närmaste lovet nu är julen.
Höstlovet är bara tors och fred ferie....inte lätt att få ihop något då...men som sagt vi får se.
Vinner jag på triss eller lott så..hihihih
Vem vet..då kanske jag bjuder er alla här på tråden fniss
Fina kort...!!!!!!!!!! Vilken dukning..och tårta. Bilderna på er...romantiska
Vad fina bilder Ingride....härligt...ja nu har 2 veckor förflutit...fast känns som igår...fniss.
Önskar er en härlig resa.
Vi tittar lite smått..men vet inte vad man sak välja.
Barnen vill inte stanna hemma..hihihih....vi får väl se hur det går.
Berättar man att det kanske krävs sprutor..oj..då hoppar en dotter av..men inte den andra..hihihih
Hihih...du ser ut att ha roligt...blev det några mer bilder Ingride??
Sååååååååååååååååååååååå
FINA ni är allihopa
Sitter är och tittar på mitt finger..och ler massor.
Nu har vi endast 2 tackkort kvar att dela ut.
Har jobbat i lightroom och fått till en jättefin bild ..ska förhoppningsvis ordna en förstoring på den.
Har fortfarande inte hittat någon resa som passar och vi vill åka i dec men nu har min äldre syster bestämt sig för att gifta sig den 20 dec.
Vad gör man.........................??
Längtar verkligen på att få åka iväg
Hej alla fruar med datumstämpel 28 juli 2012.
Är det någon kvar här på tråden??
Vi firar ju snart 1 år som fru.
Skulle vara roligt att höra av er.
Soliga hälsningar
Margareta
Hej där alla fina fruar...
Nu har 1 år gått ...hann inte in igår.
Hoppas att allt är bra med er och året varit underbart.
Vi firade vår dag med picknick för vår lilla familj.
Familjen satt under eken där vi vigdes.
Bröllopscupcakes serverades med alkoholfri bubbel.
En minibukett av mina blommor står i vasen.
Kan inte fatta att ett år redan har gått. Vädret var nästan identiskt även det.....inte bra på förmiddagen till efter lunch sen så kom solen fram.