28:e Juli, nån mer?
ajmb skrev 2012-07-10 13:04:12 följande:
Fick förresten paket från Nelly.
Väntade på pojkens svarta skor och en uppsättning lösögonfransar.
I paketet låg ett par bruna, skinnpumps i strl 40???
På lådan satt två lappar, en sa bruna klackskor strl 40. Den andra sa svarta canvasskor strl 29 (det jag skulle ha) Dom måste ha haft praktikanter på lagret!
Dessutom fanns där inga lösögonfransar.
Suck!
Jag pusslar vidare!
Fick gjort provuppsättning och makeup idag och var relativt nöjd tills jag kom hem och gubben bara skrattar.
Vad gör jag nu då?
Makeupen var ju inte riktigt som jag brukar göra själv så det är ju klart att det ser annorlunda ut och det är ju ändå rätt så lätt att fixa själv.
Håret är ju mitt stora problem. Var supernöjd med nacken men inte helt säker på framsidan och tiaran jag har vill bara sprätta iväg.
Detta är ju bara snabbt gjort så tiaran kan vi alltid fästa (klister kanske ) men hur ska jag göra med "fronten"
Ska jag behöva boka in en provuppsättning till och göra något annat??
Ljudanläggningen bråkar med mig också.
Ipod docka med högtalare fungerar. Detta plus subwoofer fungerar men jag får inget ljud i dom extra högtalarna.
Tänkte då koppla allt genom förstärkaren men då verkar inte Ipodtornet skicka ljudet till försärkaren
Sambons idé om att hjälpa till var att köpa en ny rca-kabel som inte gjorde ett dugg skillnad.
Grrr!
Fick hem min axelbandslösa Bh och shape trosor i dag.Bhn var perfekt!Men trosorna höll inte måttet.Dom åker tillbaka.
Så nu blir det att fortsätta jakten på trosor