Juli skrev 2012-07-23 16:26:38 följande:
Igår(söndag) blev jag hippad
Min syster hade planerat allt precis efter mina önskemål, jag bev så j*vla glad!
Hon hade gjort en jättefin skylt, och hängt upp ballonger i bröllopets färgtema. Ja, allt var i bröllopets färgtema
Det började med en mysig frukost med smörgåsar, té och juice, sedan öppnades min favorit mousserade vin, Martini Asli, det skålades och syrran höll ett fint litet tal, ja och endel tårar blev
det.Vi lekte lekar och hade skoj, och åt en god lunch. Sedan bar det av(med ögonbindel) till hemlig destination, nämligen till en stripaerobic studion, fan vasd roligt det var. Jag har alltid velat provat på poledancing.
Sedan efteråt bar det av till min och syrrans favorit salong, där de hade hängt upp ballonger, ordnat med ost och kex och favorit drickan, där fick jag naglarna fixade, och jag som hade bokat torsdagen, haha. Kvällens avslutades med middag på ett favorit ställe, där en underbar vän kom och överraskade mig som inte kunde vara med under dagen. Jag blev så j*vla glad. Syrran har verkligen tagit tillvara på allt som jag älskar, och tagit hjälp av fästmannen. <3<3<3
Hela dagen var helt underbar, jag blev så glad och rörd. Min syster hade verkligen lyssnat på vad jag sagt, att jag inte ville gå omkring på stan och skämma ut mig. Jag är så sjukt jävla glad och nöjd!
Idag ringde dom från butiken där jag beställt min slöja, och den har kommit! Ska hämta den i dagarna. Imorgon ska klänningen provas då jag har lämnat in den för småfix, längden ska sys upp också.
Vi har fixat lite med musiken och vi ska försöka göra vigselprogramet också.
hur går det för er mina vänner?
kramar