28:e Juli, nån mer?
Insåg idag att skenorna i underkjolen lyser igenom klänningen...mindre snyggt, så nu undrar jag om någon har något förslag på hur jag ska få dom att försvinna?
Insåg idag att skenorna i underkjolen lyser igenom klänningen...mindre snyggt, så nu undrar jag om någon har något förslag på hur jag ska få dom att försvinna?
Vi ska träffa kantorn nu på lördag och prästen den 13:de i kyrkan för att gå igenom vigseln :)
Beställde tärornas klänningar idag :). Sen ar det mesta inhandlat..bara lite pyssel kvar, sen är vi redo :)
Måste även visa hur "allt" blev, min frsör samt sminket var här igår för att pröva vilken frisyr samt smink jag ska ha på stora dagen, och självklart var jag tvungen att pröva med klänningen.. Grymt nöjd :)
Kan vigselringen vara lägre än förlovningsringen? Vigselringen är 0.7 mm och förlovningsringen 1,8 mm. Eller kommer detta bara se dumt ut? Slät vigselring. Tacksam för svar snarast då jag velar om jag ska klicka på skicka eller inte :P
Vi har kvar detta:
* Göra pompom (då de plattas till kan dessa göras tidigast tre dagar innan)
* Skriva ut vigsel- och festprogram (är klara och väntar på skrivaren ;) )
* Dagsschema
* Alkohol.
Känns riktigt skönt att redan ha de mesta gjort, så man faktiskt kan njuta lite av semesten :).
Tårtan gör svärfar då han är konditor, så han ansvarar att den är på plats :)
Är jag den yngsta? 24 år den 3 juli :)
Håller på med festprogrammet en fredagskväll som denna :). Vill ha med lite händelser från 28 juli, någon som vet någon bra sida till detta? Som inte är wikipedia?
Fick just reda på att den som höll i möhippan (och som personligen bad mig få ha hand om den) tydligen har "hoppat av" så verkar som om jag inte alls kommer få någon alls!!! Nu är väl det i sig inte någon katastof, men är besviken!!! Hon har talat jättelänge (redan när jag nämnde att jag funderade på att fria) att hon gärna ville ha hand om möhippan och att det skulle bli såååå roligt, vilket gjorde att jag fick hyfsat höga förväntningar. Dock borde det nte störa mig så mycket då det verkar som om hon aldrig fullföljer något som hon "lovat" (är inte första gången), Men då jag alltid ställer upp när hon ber om något, så borde hon väl i alla fall kunna göra detta?!?!
Kände mest att jag ville skriva av mig lite!
Imorgon kliver vi in i "vår" Månad
Börjar få lite små panik här...känns som om jag glömt 1000 saker och dessutom kommer vi få det bra svårt att få ihop det ekonomiskt. Fick ett mess angående betalningen på alkoholen idag, när vi beställde så sa de att de skulle kosta mellan 1500-2000 men inte allt..utan hela 3000 ska vi punga ut med. 1000 :- är rätt mycket när ena av oss studerar och får alltså ut ca 3300 denna månad...för det är väl tänkt att man ska leva efter bröllopet också?
Sorry, har just insett att mina inlägg här nästan enbart varit negativa..men typ bara här jag kan muttra av mig...då min älskade sambo (man om ca 2 veckor :) ) enbart säger att det löser sig alltid, som om han tror det ska börja regna pengar imorgon..
Imorgon är det bara fyra dagar kvar innan det smäller :). Känns som om fjärilarna i magen förökar sig i väldigt takt nu :P