28:e Juli, nån mer?
Min mellandotter som tärna och jag.
Min mellandotter som tärna och jag.
Blivande maken och jag innan vigsel och fest. Jag bytte klänning innan vigseln, men jag vet inte hur många av gästerna som märkte det.
Jag med yngsta barnbarnet efter vigseln. Iförd rätt klänning.
Marmaris är fint och trevligt, men där kan bli väldigt varmt i augusti.
Vi ringde folkbokföringen idag och våra papper har tydligen försvunnit. Maken ringde prästen, som ska göra ett nytt intyg och skicka in. Jag vill ju ha nytt pass. Jag åkte på mitt gamla på bröllopsresan, men passkontrollanten på Sturup varnade mig för att det håller på att spricka. Det är mycket välanvänt och går ändå ut nästa år. Vi fick pengar till resa i bröllopspresent och tänker åka till Istanbul i månadsskiftet oktober-november, så innan dess måste jag ha ett fungerande pass. Det är ju inte EU, så de stämplar dessutom passen vid både inresa och utresa. Tänk om det då ramlar sönder. Ve och fasa.
Jättefina bilder. Vackert brudpar. Underbar brudbukett och jättevacker klänning.
Kan man redan boka resor för sommaren 2013? Jag är restokig och vill alltid boka en ny resa när jag kommer hem.
Ja, tänk att det är en hel månad sedan. Vi har också fått en massa förstoringar och jag har suttit och pysslat med album. Det är härligt att tänka tillbaka på den underbara dagen. Ett minne för livet.