28:e Juli, nån mer?
ehlin82 skrev 2012-06-19 23:09:51 följande:
Vi har tänk oss att ha flera "baljor/tunnor" av zink eller en träeka som man fyller med is.
Vi har inte riktigt bestämt oss ännu.
Åh thailand är verkligen ett ställe jag absolut ett ställe jag skulle vilja åka till, min fästman är super allergisk mot nötter och detta är självklart en sak man har i baktanken. vet du hur det är med nötter i det landet?
Igår var vi i kyrkan och träffade vår präst och sen provgick vi i kyrkan med våra tärnor och marskalkar.
Nu känns det verkligen som att det är på riktigt... och VÄLDIGT nära.
4 dagar kvar och sen semester. Det behövs verkligen just nu när det är så mycket som snurrar.
Jag och min Älskade är med som "Veckans Par" på höger sida
Vilken UNDERBAR 28 Juli 2012
Kommer alltid bära med oss denna dag som en utav våra bästa dagar i våra liv.
Ett sagobröllop som vi aldrig kommer glömma någonsin.
För oss var det den perfekta dagen, allt strålade och allt var så strukturerat och alldeles underbart.
Vilka underbara talare, "sångare" och "skådespelare"... Vilket jobb alla lagt ner på att framföra så otroligt fina och proffsiga tal, låtar, filmer mm... Vi är så oerhört tacksamma för alla som var med och gjorde vårt bröllop till ett Sagolikt Bröllop som för oss var perfekt. Vilket underbart tal min man höll för mig... Och allt har vi inspelat så detta kommer jag att se om och om igen och aldrig tröttna på. För det var en så obeskrivligt underbar dag.
GRATTIS till er allihopa som fick uppleva denna underbara dag.
Här kommer lite bilder.