28:e Juli, nån mer?
Min blivande har också sett min klänning men inte på mig. Och det får han heller inte göra förens det är dax!
Min blivande har också sett min klänning men inte på mig. Och det får han heller inte göra förens det är dax!
Jag byter från ovanligt till ett annat ovanligt
Jag tror jag precis blev klar med vigselritualet nu! Har valt ingångsmusik, låt till solist(min syster), 2 psalmer och en utgångsmusik
Memmsan: Åh tre låtar! Vad kul! Skulle också vilja ha fler. Men jag såg inte så många platser man kunde klämma in sånt i vårt ritual så det fick bara bli en. Men det kanske inte ska bli allt för långdraget heller i med att sonen som då kommer att vara bara 6 månader. Jag vet inte.. men vi vill ju ha somewhere over the rainbow med till dopet. Den är ju så fin!! Ja underbart är härlig!! Nä då det tror jag inte
Syllis 2012: Oj ja det var lång tid!! Tog bara en dag emellan för oss.. Undra varför det tog sån tid? :S
min m2b ska ha sin gamla ring bara. Men vi graverar in det nya datumet bredvid det gamla
Vi bestämde också i år att vi skulle gifta oss :) I Januari.
Vi ska inte ha nått alls i med att det blir buffe och sedan ingen direkt fest efteråt just för att vi har inte lagt ned själen i det riktigt. Mkt har också med att många som kommer har barn och kommer inte att stanna kvar särskilt länge på kvällen. Har fått dra ned på mkt kostnader i med att man faktiskt är föräldraledig. Men ska i alla fall ha en bröllopsmiddag så alla får träffas och prata Sedan gör vi faktiskt så enkelt som att gå ut tillsammans vi som vill gå ut. Vi blir nog bara runt 10 pers högst. Då känns det trist att sitta i en bystuga
Men vi ska göra en flashmob iaf!! Dvs överraska med en dans helt plötsligt efter tårtan Så man får smita utan och svira om för det blir svårt att göra det i brudklänningen hihi.