28:e Juli, nån mer?
Vad har ni kvar att köpa?
Godis
Frukt
Kex och ost....säkert mera men det är vad jag kommer på just nu.
Köpte precis servetter hoppas att de kommer snabbt.
Har också beställt servetter från Duni....jag funderar på att rulla dom och lägga dom över tallriken med ett knutet band runt...eventuellt med något blad som vi har på borden...dvs humle
Det står att de ska skicka inom 2 dagar...får se om jag får mina på fredag då
Hej där tjejer!!
Testade klänningen idag ....så här ser den ut
Tack det värmer...
Tyvärr så visar inte fotot den snygga färgskiftningen som klänningen har när solen står på...hoppas att vår fotograf (om vi nu hittar någon) kan ta fram det.
Här blir det ingen bröllopsresa för vi måste hålla i slantarna. Har fått tråkiga besked från jobbet precis innan sommarlovets start. För lite elever i den kommunala skolan....skolor som stängs och lärare som blir över.
Har man då inte jobbat länge..blir man utknuffad. Har dessutom förlorat 2 "intervjuer" där jag kommit på andra plats....ja vad säger man .
Vad det gäller resor så är det viktigt att VAD VILL NI ÅKA TILL??
Varmt sol och bad bara??
Dyrt vs billigare
Nära vs längre bort
Finns ju många oupptäckta pärlor i Europa...Kroatien
eller mer klända som Spanien, Frankrike eller Italien.
Ja inte lätt...avundas er dock...men förhoppningsvis inte i en för lång framtid kan vi oxå åka
Usch stackare, står själv utan jobb om två veckor men har sökt in till skolan så kommer jag in har vi inget problem annars blir det tajt till hösten, eller det blir det hur som helst då både min karl och jag vill plugga ;)
Jag blir "kidnappad" av 2 vänninor i lördags.
Som tur är så är de förnuftiga vänner. Hade endast en krona på mig och slapp att göra saker som sälja grejer eller kyssar eller något annat som skämmer ut en.....De känner mig verkligen och är tacksamma för det de gjorde.
Vi åkte till en härlig park inte långt från oss. Hade picknic och drack skumpa. Där efter gick vi in på ett spa och bubblade. Kvällsaktivitet var att gå på marknad och slutade med fondue hemma hos en av tejerna.
Kom i säng halv 2...hade jättetrevligt.
Hoppas bara nu de andra inte tar i för kung och fosterland...har definitivt ingen lust att skämma ut mig...då kan det lika gärna vara....
Syllis vilken sida köpte du trosorna? Vet inte vad jag ska ha ner till... Upptill ska jag ha en korsett.