JuliBrud89 skrev 2012-07-16 21:55:50 följande:
12 dagar kvar nu folk!! Sen ær vi gifta :D Idag har vi gått runt och førbetalat før blommor m.m så dom slipper det på sjælva dagen.
Jag frågade idag min blivande om han ær nervøs, och stackarn ær ænnu mer nervøs æn mig :D Haha!
Btw, i fredags så fick jag ett MAIL på FACEBOOK från min "bæsta væn" som bor i sverige, att hon inte kommer. Denna "bæsta vænnen" ær också min brudtærna. (1 av 3) Min storasyster (2 av 3 brudtærnor) skulle åka bil med henne hit. Så nu har alltså inte min syster något sætt att komma hit på.. Vad gør jag?!
Vet du, jag fick i lördags ett sms av min BÄSTA vän som tycker att det blir jobbgt att åka komunalt med finklänning. så hon kanske "bara" kommer till själva festen. Jag frgade om hon inte kunde ta tai, och då svarade hon att hon inte hade råd. Vilket jag inte tror på.. Om hon skulle få skjus till kyrkan av någon så löser det sig, hon kanske kan ta taxi fr kyrkan till själva festlokalen(annars hon kan säkert samåka tsm med någon av de andra gästerna i deras bilar) och så kan hon bli hämtad fr festen? Det är väl ändå själva vigseln man vill vara på eller..?
Kan din syster inte flyga till dig?
Vad trist med de där om din kompis, så tråkigt när man stller in i sista sekund =(