Inlägg från: Chicita |Visa alla inlägg
  • Chicita

När kan jag boka kyrkan?

Vi bokade 1,5 år innan. 
    Du kan inte få mer än "nej". Alltså att man inte får boka tidigare än X månader i förväg... Och då är det ju bara att försöka igen senare Flört 

• Chicita
    cookieandkermit skrev 2012-03-13 13:52:14 följande:
    Vi bokade 1,5 år innan, men det blev ändå fel! Så ett tips är att dubbelkolla lite då och då så att de inte slarvar bort er bokning, som de gjorde med vår. Vi fick snällt byta vigseltid, inte dag, som tur är!
    Fick ni ingen bekräftelse på bokningen?
    Det fick vi...  
  • Chicita
    cookieandkermit skrev 2012-03-13 14:17:06 följande:

Jo det fick vi, men de ändrade bokningssystem, dvs, från att skriva det fysiskt i en kalender till att ha det digitalt och då försvann vi. Helt klart deras fel, men vad ska man göra.. BM kunde ha krävt tillbaka vår tid, men det gjorde han inte.. det funkar med en lite tidigare tid för oss iaf. Men jag var sjukt arg i typ en vecka och blir fortfarande irriterad när jag tänker på det.

Ok. Ja sånt händer ju som tur är inte varje dag (alltså att dom byter bokningssystem) och om dom har två bokningar på samma tid i slutänden så får dom ju lösa det på något sätt. Det är ju inte ett jätteproblem för dom att lägga in en till tid samma dag. Och självklart ska de som bokade först få välja vilken av tiderna dom vill ha i så fall...
Svar på tråden När kan jag boka kyrkan?