Kuvertlåda
Efterlyser bilder från de som gjort egna kuvertlådor till presentbordet.
Behöver lite inspiration på hur jag ska dekorera den, så jag skulle bli väldigt tacksam
om någon ville dela med sig.
Efterlyser bilder från de som gjort egna kuvertlådor till presentbordet.
Behöver lite inspiration på hur jag ska dekorera den, så jag skulle bli väldigt tacksam
om någon ville dela med sig.
Jag tänkte inte göra någon låda, utan använda mig av en "fågelbur" i shabby chic stil som jag dekorerar lite.
Jag tänkte leta efter en liten resväska i kartong som jag kan måla lite, vi önskar oss nämligen bara bidrag till vår resa
Jag tänkte inte göra någon låda, utan använda mig av en "fågelbur" i shabby chic stil som jag dekorerar lite.
Så här ser den ut som jag gjort, just nu iaf, kanske kommer jag jobba lite till på den är inte riktigt nöjd...
Eller så blir det en fågelbur, har köpt en men om jag inte har den till kort tänker jag dekorera den med blommor och ljus tror jag. Ha ha, det är mycket som kan ändras fram till sommaren...
Jag tänker nog bara sätta ett bredare band runtom och sedan scrappa ihop ett kort där det står just KORT på och lite fina dekorationer. Svårare än så tänkte jag nog inte göra det
Vi köpte en låda på eBay som jag har tänkt dekorera med något. Har ännu inte fått den. Man kan säkert klippa och klistra ihop en egen enkel låda, men jag tyckte att det kändes lite jobbigt ;)
Dessutom gifter vi oss utomlands, så denna är skickad direkt till den adressen. Att frakta en dekorerad låda på flyget känns lite knöligt!