Inlägg från: Anonym (Ställ upp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ställ upp)

Hur ofta har ni sex?

Jag tycker sex är viktigt i en relation. Å i de allra flesta fall så har killen större sexdrift än tjejen, men jag tycker att man som tjej måste tillfredställa sin karl. Å jag menar så klart inte att man ska låta honom ha sex med en mot ens vilja, så klart, men om man inte är sugen själv så kanske man kan göra honom en tjänst. (BJ)
    Jag har inget problem med det. Jag älskar honom och vill att han ska vara nöjd och glad i alla aspekter, jag kan ställa upp å skjutsa han till krogen mitt i natten fast jag inte har nån lust, och samma gäller med sex. Han ska inte behöva tjata. 
    Sen som en ovan nämnde, när man väl är inne i det så blir man ju ofta sugen själv.
    Det är så svårt att förklara hur jag menar med det här utan att låta som Anna Anka, men jag menar att han gör mig glad och jag gör han glad. :P typ. Man måste ställa upp på sin partners behov.

Till frågan, vi har sex ca 2 ggr i veckan och har varit tillsammans i 3 år. 

• Anonym (Ställ upp)
    Anonym (avis...) skrev 2012-03-16 17:16:51 följande:
    jag vet precis vad du menar^^ jag kan ställa upp för min fästman , utan att jag kräver något tillbaka, MEN, när de börjar bli så att han har fått 3 ggr i veckan och jag inte fått nåt på en månad. DÅ kan jag bli sur! sex är ett sätt att visa att man tycker om varann, och är, som du säger viktigt. och om man ställer upp och ger och ger och ger, utan att få, då känns det så.. sårande på något vis. tycker JAG. men självklart, som jag sagt, nog kan jag ställa upp utan att begära nåt tillbaka. :) 
    Ja det förstår jag. Det problemet har jag inte. Han är alltid beredd att ge tillbaka, men det är inte alltid han får :P Ibland finns bara inte lusten. Men vi är väldigt öppna när det kommer till sex så jag hade nog helt enkelt sagt till.
  • Anonym (Ställ upp)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2012-03-16 17:40:22 följande:
    En annan sak som gör det svårare är att vi båda ibland har problem med svamp, herpes och sånt. Jag känner mig inte direkt sexig när jag har svamp, och han känner likadant när han har herpesutbrott. Dessutom sitter hans herpes på ett ställe som inte täcks av kondom. Så de gångerna blir det inget även om vi båda har lust egentligen.
    Jag känner igen detta då jag har kondylom som "poppar upp" ibland. Det är ju så klart när man inte kan som man vill som mest också. :P men det är bara psykiskt.

Det är absolut inget fel med att onanera, det gör både jag och min karl och kan tala om det för varandra även om det inte är det första man skyltar med när man möts i dörren kanske :P Vi brukar kalla det för "att fuska" alltså som i "älskling jag fuskade lite igår" =)

jag tänker lite som du fast tvärtom då. Att jag vill se till att hålla honom tillfredställd i vårt förhållande så han inte har någon anledning att flippa ut och vara otrogen om tio år. För sex är viktigt. Å får man det inte hemma så finns ju risken att man söker det på annat håll.
  • Anonym (Ställ upp)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2012-03-16 18:36:27 följande:
    Jag vill såklart också hålla honom nöjd, men han ÄR ju nöjd till skillnad från mig.
    Jo jag var lite klumpig i hur jag uttryckte mig, jag menade att han borde göra det för dig. Han borde vilja göra det på samma sätt som jag vill göra det för min partner. Men jag vet att långt ifrån alla tänker som jag. Är förvånad att ingen hoppat på mig än för det är den responsen jag brukar få... 
  • Anonym (Ställ upp)
    Camilla Boström skrev 2012-03-17 19:02:48 följande:

Vi har även andra problem som resulterat i att han inte fått upp den o då har jag det senaste faktist blivit så arg o lessen så jag har "klivit" av o gått in på toan o gråtit. Men de t e nått som sitter i hans huvud.Ju mer han tänker på att den måste upp ju mindre ställer den sig. Vi håller på o går igenom vår största kris just nu o jag har väl kanske tankar på annat håll jag med.

Oj stackars kille =/ Det kan inte kännas bra för han att få en sån reaktion på att han inte får upp den. Tänk dig att vara i hans skor. Det är ju en riktig skam för en kille, en situation som behöver silkesvantar och uppmuntran. Att du blir arg gör det knappast lättare för honom nästa gång. För det handlar inte om dig vet du.
  • Anonym (Ställ upp)

Jo att det kan handla om problem ni har som sätter en psykisk press kan jag förstå. Men jag menar att om han inte får upp den och du gör världens största grej av det och blir så besviken att du går iväg och gråter så kan nog räkna med att det blir problem i fortsättningen också. Oavsett om han vill ha sex eller inte. 
    Men det är ju bra att det har gått bättre och jag hoppas ni kan lösa det tillsammans.  

Svar på tråden Hur ofta har ni sex?