Inlägg från: MissBroccoli |Visa alla inlägg
  • MissBroccoli

Förslag på gåva till blivande maken efterlyses!

Min första tanke var lättklädda/oklädda bilder vid/på/i en bil i hans tycke. Förstår din tanke med att han jobbar med sådant och därför vore det inte så kul men jag kan säga att jag är utbildad guldsmed (men jobbar inte som det) och jag blir jätte glad för smycken. Dock får jag det aldrig, förutom frieri ringen då. Inte en pojkvän eller familjemedlem har vågat ge mig smycken... Pappa var kock och uppskattade att bli bjuden på mat, men det var sällan folk vågade. Så även om man jobbar med något kan det vara uppskattat men du får hitta en bra fotograf så M2B inte stör sig på små fel och skavanker *hehe*

Annars kan du ju ge ett smycke. Tex i en bredare ring kan man ju gravera en text som bara ni vet om.

Kan du ge honom en tatuering? han kan ju få välja motivet själv så de behöver ju inte vara något du väljer. eller en piercing på hans eller din kropp?

Du kan ju även skriva ett brev eller en dikt så behöver kanske inte själva saken ha så personlig betydelse, utan kan vara något han vill ha eller behöver.

• MissBroccoli

Verkar som man kan köpa stjärnor fortfarande!

www.mystar.se/se/&utm_medium=affiliate&utm_campaign=Sweden&affiliate_pro_tracking_id=3:3:SE

Det och ett brev skulle vara en jätte fin present tycker jag!

Svar på tråden Förslag på gåva till blivande maken efterlyses!