lordoz skrev 2012-10-25 21:01:39 följande:
Vad roligt att ni gifter er på din 30-års dag.. Låter ju underbart med en sådan inbjudan då...
Själv fyller jag 30 den 29:e mars, så ungefär en vecka innan bröllopet.. Jag har inte riktigt funderat ut hur jag ska göra med min födelsedag.. Om jag ska fira både den och bröllopet.. eller om jag ska slå ihop bröllopet med födelsedagen?!
Jag gillar ju fester (och att få presenter) så på det sättet vore det kul med två fester.. men frågan är om man orkar? Och hur gästerna tänker och tycker...
Nåja, ungefär 5 månader dit, så får väl fundera lite mer...
Tycker i alla fall att er inbjudan låter intressant, och ser gärna bilder på den sen när du känner dig redo att publicera den.. :)
Se där, du är av en fin årgång då
.
Vi resonerade först att vi skulle ha gift oss nästa höst, eller på sommaren, kanske i juni. sen bestämde vi inget mera. Sen funderade jag bara att "på vilken veckodag är min födelsedag nästa år?" "Jaha, det är en lördag. Tänker du samma sak som jag?" Och det gjorde han
. Jag har inte direkt gillat tanken på att kalasa på min födelsedag, alltså att ha ett regelrätt födelsedagskalas. Men nu kan jag slå två flugor på samma smäll.