April 2013
Matcha är en bra sak att satsa på. Och snällt att din m2b får säga till om nåt... :P
yeey idagkom en bild på min klänning som är under tillverkning
ja visst är den söt :) ska ha en spetstop över som slutar under bysten ovanpå denna, men den är inte klar ännu.
lordos: fin och annorlunda klänning. Känns nästan lite alvisk :)
En sak som jag tänkte på var om det kanske kan vara för tunt tyg på klänningen för att det inte ska bli knöligt med en korsett under.Men det märker du ju när du får hem klänningne, och i så fall kan du ju ha en sån där gördel istället.
weeei! idag kom min efterlängtade kinaklänning. Lite stor på spetsöverdelen och kanske aningen för lång (ska snöras på bättre med hjälp av en vän sen)
Drog på mig klänningen fort som tusan innan sambon slutade jobbet och bilderna är därefter... suddigt som tusan.
Men iallafall. Grymt nöjd med min klänning som blev precis som jag tänkt mig . Så "jag" :)
med spetsöverdel på
stoxoz: min tanke var lite likadan. Därför jag tog snörning och tänkte att jag kan bara dra åt mer om jag skulle gå ner något. Dock så sitter den så att om jag går ner något alls så måste jag sy in den. Nu lär väl det knappast hända att jag går ner i vikt, har hållit mig på samma vikt ett år och varken gått upp eller ner även om det förstår inte vore dåligt för mig att gå ner en 5 kg iallafall, har fått sån mage.
vad kostade den du har då? har du kollat om du kan få tag på en likadan fast på ett annat ställe? kanske inte behöver bli så dyrt