vi kommer också ha äktenskapsförord. Vi tar inte in en jurist utan skriver det själva. det är dels för ägandedelen och aktier i bolaget som min sambo är delägare i. Sen så tänkte vi att det kunde vara bra att ha tänkt över olika scenarios, som vi såklart inte alls har planerat men man vet aldrig. Vi har båda barn sedan tidigare och har kollat över papper på tjänstepension, efterlevandepension osv så det kändes för oss helt naturligt att ha något papper på vad som gäller om vi skulle skilja oss eller om den andre dör.
Nu är allt klart förutom inköp av servetter, sugrör, tårtingredienser, barnens skor, skjortor och byxor.
ska ta en dag nu nästa vecka och fixa kläder till tonårsgrabbarna. Funderade på conversekopior till både grabbarna och till flickorna som är 6 och år.
Nu är ju frågan, ska jag ta svarta skor till barnen, eller rosa till flickorna?
Vi har väl egentlgien inte något färgtema sådär ut i fingerspetsarna. barnens band i midjan på klänningarna och sambons slips är gröna, hållaren på min brudbukett är av samma gröna som banden på klänningarna medan blommorna går i rosa. Sen går kaffeservisen i rosa och grönt, och dukningen blandat i vitt rosa och grönt. Men det är inte sådär tokmatchat så att allt går efter färgtemat.
hursomhelst... vad tror ni? svarta converse som tonåringarna har, eller ljusrosa?
här har ni klänningana, de är ju rätt långa så föttrerna syns ju inte så mkt.