Inlägg från: mariajernberg |Visa alla inlägg
  • mariajernberg

Tråden för oss med mycket liten budget (ca 5-15.000)

vart köper du din klänning?

Vi har också liten budget så jag skulle vilja komma över en snygg men billig klänning. Har funderat på att hyra men endel säger att det är skit dyrt å endel säger att det är billigare. själv har jag inte kikat upp det än.

• mariajernberg

filibustern: Kan inte du lägga upp en lista du också på vad du har tänkt för priser på allt.

Skulle vara skönt å se hur folk tänker så man får lite tips. Vi ska också gärna hamna under 10000. Men har köpt och skickat iväg inbjudningskort å bara de gick på ca 800.

Vi har väldigt många gäster (om alla skulle komma)

Vi har 4 barn varav en av dem ska döpas samtidigt så det ska ju till kläder till alla barnen.

Blommor funderar jag på att sätta ihop själv eller att någon vän som är duktig får göra det.

fotografera får eventuellt min karls syster göra. Jag känner att jag inte behöver nå värsting kort.

Kläder till oss själva kommer väl kosta känner jag.

Ringar har vi inte tittat på än. Några tips?

Festen kommer vi att ha hemma då vi bor väldigt stort.

Förhoppningsvis kan man få tag i bord och stolar gratis eller till ett bra pris

Eventuellt måste vi hyra ett tält.

Vi kommer att vara ute på våran gård. Är det viktigt att man har musik?? i så fall får vi fixa det.

• mariajernberg

Hur gjorde ni då med korten. köpte färdiga eller gjorde själva?

Jag känner att jag borde kollat upp saker och ting lite mer . Vi köpte typ 40 kort med kuvert och 11 frimärken å det blev typ 800 kr.

Svar på tråden Tråden för oss med mycket liten budget (ca 5-15.000)