Inlägg från: Linda L |Visa alla inlägg
  • Linda L

Tråden för oss med mycket liten budget (ca 5-15.000)

123ost skrev 2012-04-01 18:59:01 följande:
    En kompis till mig är rätt bra på att sminka så hon ska (enligt henne) få "äran" att sminka mig. Sen kommer vi nog tillsammans försöka fixa min frisyr, jag vill inte ha någon maffig och speciell uppsättning, utan bara utsläppt lite lockat/vågigt. Fördelen med att en kompis gör det är ju att man kan testa flera tusentals gånger hehe

Tårta har jag inte kollat upp än, men vi kommer gifta oss på en liten ort och har hört att en släkting till min släkting är rätt bra på tårtor, kanske hon vill ta en privat beställning..Men jag vill inte ha någon "amerikansk" tårta, utan bara vanliga på ett snyggt tårtställ Glad
    Hej 123ost!
    Ja, vi fixar oss nog tillsammans, jag och mina brudtärnor(systerdöttrar).
    kan bli kul och mysigt istället för skit-dyrt :)
    Hade velat göra tårtan själv men får ej för restaurangen :(  
    tack för svar 
  • Linda L
    Krila skrev 2012-04-01 18:30:52 följande:
    Vill du ha en våningstårta? Då får du räkna med ett par tusenlappar om du inte känner någon som kan göra den billigare. Annars kan du beställa vanliga tårtor typ prinsesstårtor med den färg du vill ha på. Då blir det garanterat billigare. Så fort man sätter "Bröllops-" framför ett ors då kostar det minst det dubbla=P
    Ja jäklar vad det kostar med tårtan... 
  • Linda L
    SaraJoakim skrev 2012-04-02 19:27:47 följande:
    Snälla ta inte lån för ditt bröllop!! Vänta hellre lite extra! Du vill inte ha er "lyckligaste" dag som en skuld när den är över..
    Nej de va en jättedum idé som är skrotad :) TACK
Svar på tråden Tråden för oss med mycket liten budget (ca 5-15.000)