• mejuli

Någon mer som har tänkt att fria i sommar?

Ja!
    Jag har tänkt fria i juli.. På den dagen då vi har varit tillsammans i exakt 1000 dagar!

• mejuli
    HittatNemo skrev 2012-05-23 13:00:08 följande:
    Sedan jag skrev här sist har jag förlorat min älskade moster. Det har gjort att jag allt mer börjar känna att jag inte vill vänta längre. Jag vill fria nu och berätta för honom att jag vill spendera resten av mitt liv med honom. Jag skulle aldrig kunna förlåta mig själv om något hände och han inte visste hur otroligt mycket jag älskar honom och att han betyder allt för mig.

Samtidigt velar jag varje dag. Jag vill fria nu, men ändå vill jag vänta till det datum jag hade bestämt mig för. En del av mig säger "varför vänta med att säga vad du vill?" medan min andra del säger "varför ha bråttom? gör det som du planerat.".

Kanske svamlar jag en del nu, men jag hoppas ni förstår mitt dilemma. Att hjärta och hjärna inte riktigt är i synk just nu. Har ni några råd att ge mig? Obestämd
    Vad tråkigt att din moster gått bort, beklagar verkligen!

Beträffande när du ska fria eller inte.. tja, gör det som känns bäst! Du känner i hjärtat när du vill. Det finns ingen bättre vägledare än det tycker jag :)
  • mejuli
    HittatNemo skrev 2012-06-15 14:25:12 följande:
    Han sa... genom lyckotårar... JA! Skrattande
    ÅHH GRATTIS!
Svar på tråden Någon mer som har tänkt att fria i sommar?