december brudar 2012, var är ni?????
Hej! vi ska också gifta oss i december, så jag hoppar inte här om det är okej :)
Hej! vi ska också gifta oss i december, så jag hoppar inte här om det är okej :)
Jag har börjat planera inbjudningskorten! åh vad jag tycker att det är svårt, allt ska ju gå i samma tema! har tänkt göra inbjudningarna i photoshop och bordsplaceringar,häften mm förhand! men man måste verligen tänka och gå igenom varje detalt så det blir bra och hller samma anda/färger och stil!
Vi har bokat kyrka
bokat festlokal
pratat med floristen och frisörskan!
bestämt mat/tårta och dryck
bestämt värdpar
solist i kyrka
sminkös
bestämt färgtema
börjat spåna på dekoration
idag har jag beställt material till inbjudningskorten/placeringskort och festhäfte! så spännande :) tog lång tid at bestämma och få ihop allt! Börjar faktiskt bli lite stressad över inbjudningarna, min pappa ska resa bort under vintern (mest troligt feb meninte bestämt) och en anna av våra nära sa igår att de reser bort 3 dec! vi gifter oss 1 dec! vill få ut korten nu så att alla vet och så inte någon planerar in en resa då! hade inte tänkt skicka ut dem föränns i juli men det blir nog tidigare! blir nervös då alla börjar planera inför vintern redan, rädd att denärmsta ska planera in något och inte kunna komma
shit har inte ens funderat på det där med klänningen och om den blir smutsig!
Roligt med fler 1 december brudar, vi börjar bli några nu :)
ang festhäfte ska vi absolut ha det, vi kommer göra en del och värdarna en del!