december brudar 2012, var är ni?????
Brudar, jag hoppar in här. Idag kom inbjudningarna fram och det är officiellt Den 12-12-12 blir jag fru!
Brudar, jag hoppar in här. Idag kom inbjudningarna fram och det är officiellt Den 12-12-12 blir jag fru!
Igår tackade vår vigselförrättare ja till att viga oss. Allt faller på plats, life is good!
Har inte Duni lite tjockare servetter?
Köp en klänning med snörning i ryggen, då gör ett par kilo upp eller ner ingenting utan kan snabbt åtgärdas
Vi skickade ut inbjudningarna förra söndagen, dvs de kom fram till de flesta i förra måndagen, för 1 1/2 vecka sedan. Jag är så förvånad över att det är så många som inte har hört av sig och sagt grattis. Trodde nog flera av våra vänner skulle göra det... Hur har det varit för er? Ha folk grattat när det fått inbjudan?
Vi kommer också att åka vanlig bil
På lördag skall jag viga ett par på samma ställe som vi skall ha vår bröllopsfest den 12 december. Jag skall verkligen scouta runt och se om jag inte kan "sno" lite idéer av mitt brudpar. Känns som att det är evigheter till december, men man vet ju att sommaren går förbi så fort, så fort och sen är det plötsligt september och då är det minsann inte lång tid kvar!
Vår lokal skall vara städad kl 07 dagen efter... Det skall självklart vara luciståg då... Vi hyr in folk som städar, men det känns ändå dumt.
My god! Nu börjar jag få panik! Imorgon är det ju bara fem månader kvar... Huga!
Ni blomsterkunniga, kan man få tag i en protea i Sverige mitt i december? Kostnad?
Vi har osa om en månad... Inbjudningarna kom ut i början av juni. Men vi gifter ju oss en onsdag så vi ville ge folk en chans att planera semestern osv. Spännande, imorgon är det 4 mån kvar till december
Bröllop - 1 dag!
Alla 12-12-12 brudar: Imorgon smäller det!
Önskar er alla stort lycka till!!!
Själv skall jag snart iväg och pynta lokalen.
Undar hur mycket man har glömt... hehe...
Så här fin var jag igår när det begav sig för mig ocg min make!