jonnagoransson skrev 2012-10-11 14:56:48 följande:
Ett helt meningslöst inlägg från en tänkare på jobbet =)
Vad ska jag gör nu när jag blivit uppsagd ifrån på grund av arbetsbrist, inte jätte kul så här två månader innan bröllopet. Två månader? Plötsligt inser jag; men herregud det är ju bara två månader kvar, exakt, eller ja plus en dag. Ja två månader och en dag med mardrömmar. Funderar vidare och inser att uch vilka mardrömmar jag haft om bröllopet, som att jag inte har några fingrar så att jag inte kan sminka mig, att vi glömmer att vi ska gifta oss och kommer på det så sent så vi inte hinner göra oss i ordning. Vaknar ju helt kallsvettig vissa nätter. Appropå nätter, bröllopsfesten, den kommer ju att hålla på hela natten, men vad mörkt det kommer att vara, man kommer ju inte se hur vacker jag är där på stranden för det är så mörkt. Fast mörkt är ju bra, då gör det ju inget att jag inte har några armar för ingen ser ju att jag är osminkad då, och de ser ju inte heller att jag kommer i bikini för att vi glömde att vi skulle gifta oss. Gifta oss, var ifrån kommer ordet gifta ifrån egentligen? gift, ja katten också, flera har ju blivit förgiftade av alkohol i thailand, det får ju inte hända oss eller våra gäster. Katten också är ju inget uttryck jag brukar använda, inser då ett stort problem, vart ska vi göra av katten när vi åker? Alla vänner och familj ska ju med. Åh nej inte familj också i tankarna, mina föräldrar har nya respektive, och de har inte träffats än...
Är det bröllopsnerver i min kropp? =). Herregud mina hjärna jobbar för mycket för mitt eget bästa! Snälla säg att det är fler som börjar känna sig som mig! =)
jag drömmer märkligt varje natt o vaknar av hög puls o oroliga tankar.. så de e nog helt normalt :)